SEO – kilka słów do niecierpliwych klientów

SEO – kilka słów do niecierpliwych klientów
Wrzesień 08 10:54 2017

Jesteśmy przyzwyczajeni do tego, że transakcja kupna przynosi Nam natychmiastową korzyść. Kupując książkę, film, czy samochód otrzymujemy dobro, z którego możemy korzystać zaraz po zakończeniu transakcji. Jednak są rzeczy, których kupno nie przynosi natychmiastowych, namacalnych efektów. Jedną z nich są działania na polu SEO…

Taka postawa nie może dziwić, wszak w większości sytuacji jest logiczna i zupełnie naturalna. Co więcej, dla wielu klientów wcześniej korzystających z usług pozycjonerskich takie podejście wydaje się oczywiste również w tej branży – gdy parę lat wcześniej nabywali podobne usługi efekty ich wdrożenia były widoczne niemal natychmiast – Systemy Wymiany Linków windowały pozycjonowaną stronę na szczyt w ciągu dni. Jednak szybki wzrost znaczenia internetu w życiu codziennym, a co za tym idzie także jego szybki rozwój oraz pojawienie się setek milionów stron internetowych zaowocowały wprowadzeniem licznych zmian w mechanice pozycjonowania. Systematyczny rozwój implementowanych przez zespół zajmujący się rozwojem najpopularniejszej wyszukiwarki algorytmów, mających za zadanie utrzymanie wysokiej skuteczności wyszukiwania, skomplikował prowadzenie efektywnego pozycjonowania stron.

Biorąc pod uwagę powyższe warto odnosić się z większym zrozumieniem do prac prowadzonych przez agencję SEO, której zlecamy zaopiekowanie się stroną. Swego czasu pracownik Google zapytany o to jak szybko można oczekiwać wymiernych efektów działań SEO stwierdził, że wyraźne efekty mogą pojawić się dopiero po kilku, a nawet kilkunastu miesiącach. Dlatego poganianiem agenci raczej niczego nie wskóramy…

Więcej informacji na ten temat znajdziecie na stronie: Agencja interaktywna Bydgoszcz

  Kategorie: